تقدیر سرپرست ریاست جمهوری از مددکار جهادی برگزیده جایزه ملی والی

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری از فریده نجفی، مددکار جهادی ( مددکار مرکز مثبت زندگی شهرستان محمودآباد) برگزیده جایزه ملی والی تقدیر کرد.

متن تقدیر بشرح ذیل است:

سرکار خانم فریده نجفی
مددکار جهادی برگزیده جایزه ملی والی


بی شک پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی، مرهون تلاش جهادگران خدوم و دلسوزی از تبار حاج عبدالله والی است که همواره جهت تعالی و ترفیع جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و مردم داری را فریضه ای مهم بر می شمرند.
به پاس مشارکت همه جانبه و خالصانه شما در عمران و آبادانی ایران عزیز و احساس مسئولیت در رفع موانع بهبود اجتماعی به استناد مصوبه اولین جلسه شورای عالی جهاد سازندگی، لوح تقدیر اولین دوره جایزه ملی والی به عنوان"مددکار" به شما تقدیم می گردد.
نقش آفرینی حلقه های مبانی، بویژه گروه های جهادی در رفع مشکلات اساسی کشور، امری لازم و حیاتی است، لذا رجاء واثق دارد با استعانت از منویات امام خامنه ای زیده عزه، بتوانیم با بهره مندی از تجارب، تخصص و توانمندی های موجود، راه پرفراز و نشیب تعالی و اقتدار را طی نمونده و در مسیر قله های عالی انقلاب اسلامی، حرکتی شایان داشته باشیم، دوام صحت، سعادت و سربلندی سرکار عالی را در ظل توجهات خاصه امام عصر ( عج) از پیشگاه حضرت ربوبی مسئلت دارم.

                             محمد مخبر
                    سرپرست ریاست جمهوری

کد خبر 113918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد